Lekparken

Godkväll! 
Måndag och storhandlingen är klar, finns det något skönare!! Hela veckans mat är handlad och kylskåp och skafferi fyllda! 

Igårkväll kom lydia hem med blödande lår från lekparken.. Såg tack o lov värre ut än det var, tvättade rent och smörjde med gelly.. Sen såg det bra ut! 

Men jag forskade vidare... När L visade mig vad dom orsakade de blödande låret blev det fart på mig.. 

Det är en trappa upp till en platå, som leder upp till en tunnel, på platån saknades två brädor och istället så fanns 40-50 sylvassa piggar/ spikar som stack rätt upp! Totalt jävla livsfarligt med andra ord. Så ikväll ringde jag kommunen- och dom ryckte ut inom 1 timme! Cred för det! 

Nu ska jag packa en skolväska inför imorhon! 

Godnatt världen!! 

Kommentarer
Postat av: Fia

du skulle nämnt björkarna som är i uselt skick...har tänkt höra av mig om det men glömmer hela tiden bort det....

Svar: Inte för sent än, Jag kan ringa om dom också! ha ha
Amanda

2015-04-28 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0