Kanin hus och blomkål

Hej! Äntligen slängt mig på soffan utan att det känns som det kryper i kroppen på mig... Har så svårt att varva ner.. 
Kom hem sent ikväll, hämtade lydia, hem o lagade mat, fixade ett kaninhus, hämtade pensel o färg o började måla kanin huset, å sen hade jag lovat spela en omgång Uno innan läggdags! 


Från ett krispigt blomkåls huvud... 

Till en krämig blomkåls soppa med knaprigt bacon, det blev så gott!!! 

Det lilla röda kanin huset som ska stå i uteburen så kaninis kan ta skydd från regn och sol -( och ettriga barn ) ;) 

Idag körde jag järnet på jobbet.. Öste på för att bocka av inför kommande ledighet, resultatet blev 3 bio biljetter från chefen för ett bra jobb. Tackar! Nu har jag 5 biljetter liggandes!! Hur ska jag hinna med det då ;) 

Imorgon blir vi utbjuden på lunch- på sarahs! Spännande, har aldrig ätit där. Frågan är bara HUR ska jag kunna gå i rask takt upp dit? Jag har må djävulskt jävla ont i fogarna nu men jag försöker bita ihop. Men känns ju som en mardröm o ta söderbacken på 2 minuter :( vill ha tillbaka min kropp nu. Jag känner mig verkligen både apful och klumpig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0