En röd stuga med vita knutar!

Hej hopp från en trött mamma! 
Har varit fokus på "utejobb" idag. . Jag är ju inte den som älskar att kratta o pyssla ute på gården o gräva o greja, jag vill vara! Men fy - jag är en inne-fis! 
Men idag hade jag bestämt mig att fixa lite! 
Först och främst vill jag visa mitt nya projekt tillsammans med tjejerna ;) 
Jag har köpt en lekstuga!!! Efter många års sökande så hittade jag äntligen en! 
Jag handlar, och F får frakta hem he he! 

Så nöjd! Här ska fixas o donas.. Målas och inreda :) 
Sen åkte vi och köpte 24 st penséer som nu är planterade lite här och där! Äntligen lite liv! 

Plockade också in lite vitsippor som vi hittade på tomten! 
Idag hämtade vi också ut en startbox till bebisen från libero - mycket bra att ha saker fanns i den! Tackar för det! 

Nu har L åkt på pappahelg igen och jag ska kika på en beckfilm med min kärlek! - känns lite barnsligt att kolla på gladiatorerna när vi inte har några barn hemma :) 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Låter som en skön dag!! Mysigt med lekstuga!! Det kommer ju bli toppen till våren och sommaren!

2015-04-19 @ 15:50:29
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0