Vilken Spökväg...

Godkväll i Stugorna! :)
 
Äntligen börjar jag må liite bättre efter en hel vecka med både feber och en hemsk hals, MEN! Jag har ändå åkt till jobbet alla dagar och gjort det som göras skulle och då är jag nöjd. Idag är jag piggare och då blev det en tur i bilen för oss igen. Så mysigt med våra utflykter tycker jag ... Jag gillar inte alls att vara hemma när inte Thea o Lydia är hemma, de blir så tomt o sorgligt på nå vis..
 
Vi passade på att köpa två Nya lampor idag också, Centrum för Byggnadsvård har bra priser på deras belysning nu så då gäller det att passa på!
 
Vi åkte även igenom det område som var mest drabbad av elden i somras, Ängelsberg, Norberg, Virsby.. Det var Hemskt att se! Vilken spökväg.. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att de kunde blivit så! Asfalten har smält bort, De är bara SVART, o Dött... Jag kände paniken inom mig då vi åkte förbi den där barnfamiljen som flydde efter vägen med kolsvarta röken o elden omkring sig på båda sidor, o barnen skrek av panik i baksätet...
Nu förstår jag lite bättre hur de måste varit dessa hemska dagar..
 
Fick en bild från idag - Ser ni hur hemskt det ser ut!!
 
 
Nu ska jag plocka o fixa lite hemma, F håller på att skruva ihop en grej jag köpte idag ha ha - Han svär o gormar o skruvar flyger hit o dit, verkar inte gå bra! - Bäst att fjäska lite!
 
Nästa helg blir de iaf Mycket mera liv här hemma! Då vankas det 7 års Party så då får vi fullt upp! Yiiihaaa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0