Höstlov!

Godmorgon Måndag!
 
Jag fick sång och pysslade överraskningar igår av alla små gulltroll hemma hos oss!
O rosor av mamma :)
 
Nu är första dagen på Höstlovet! Tjejerna är på tång idag och roar sig med mormor! Vad vore livet utan mormor säger jag!
 
Det är så mysigt på helgerna när huset är "fullt" De blir en del liv, spring, bus o stök men jag vill ha det så!
I helgen städade vi ute för att förbereda vintern, Undan med möbler, klippte ner buskar och gjorde fint!
 
Nu blir det en kortvecka på jobbet - Fredag ska vi ut på Äventyr!
Kramkram
 

Kommentarer
Postat av: Småstadsfrun

Jag håller med, mormor är guld värd och underlättar så mycket!

2014-10-27 @ 21:02:18
URL: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0