Thea fyller Tvåsiffrigt!

Hej Härliga Onsdag!
 
Idag gör det ingenting att det är grått, kyligt och fult väder ute, för idag skiner solen inom mig ändå!
Thea fyller 10 år och är solstrålen i mitt liv!
För 10 år sedan var det snöstorm och blixthalka och jag var en nervös 20 åring med världens tjockaste mage!
Kl 14.33 föddes våran fina Thea Isabel och gjorde mig till den Lyckligaste mamman i världen!
 
Imorse tassade vi upp tidigt tidigt för att hinna sjunga och komma med paket :-) Alltid lika mysigt och lite spännande tycker jag!
En tjej som vet vad hon vill, och ogillar förändringar. Men ett Hjärta av Guld! År efter År får jag höra vilken otroligt fin kompis du är i skolan, hur snäll du är mot andra och vilken Klok tjej du alltid varit! Lätt för sig i skolan och många intressen, du har många fina egenskaper!
 
THEA på sin 7 års dag!
 
 
Thea på sin 6 års dag!
 
Thea på sin 5 års dag!
 
Och idag 19 e November 2014, så blir det TVÅSIFFRIGT! Jag minns när jag fyllde 10 år - Jag kände mig jättegammal ;) Jag fick en väska från Vero moda av mamma i svart lack som jag var så stolt över... Och min första egna CD skiva!! Absolute Dance 7 ;) De ni!
 
Ikväll blir det kaffe/saft och tårta och kakor i station om någon är fikasugen!
 
Kraaaaam!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0