Söndag!

Åh vilken gottar helg! 
Maten jag och barnen fick hos mamsen igår var - helt perfekt - 

De var väldigt gott! 
Å efterrätt därtill! 
Jag uppvaktade även min far igårkväll - den bästa av dom alla! Som ger dom klokaste råden, ställer upp till 100%, är världens bästa morfar varje dag! Rättvis och väldigt generös! För varje år jag blir äldre inser jag hur mycket jag ser upp till dig! Bästa pappa Roger! 


Idag har vi också mumsat en del... Ätit pepparrots kött med bärpaj till efterrätt! 
Pussat på min sambo, som är min stöttepelare och en fantastisk pappa och bonuspappa till mina barn då de inte är hos sin pappa 😊 

Nu ska jag lägga barn, alltid svårt på söndagar - brukar resultera i övertrötta sura barn på måndagen 😉 
Godnatt världen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0