Årets Glögg

Tjihoo! Det är fredag, Bästa dagen på veckan :)
Idag är den stora Lönedagen för mig också, så nu blev det lite extra klirr i kassan till helgen!
Lunchen kommer spenderas på stan för att handla presenter till Thea sen ska jag även börja handla till Adventskalendern som tjejerna får öppna varje dag i December..
Dom har gjort det sen dom var typ bebisar, så går liksom inte att sluta :) Det är lite klurigt bara att hitta små presenter till varje dag, o inte kan jag köpa lika heller för de avskyr dom!
Theas önskelista var så rolig.. Högst upp stod det med Stora bokstäver "Absolut ingenting Lika Lydia"
 
Någon som köpt årets Glögg från Blossa? Jag brukar köpa den varje år och den brukar vara god! I år är smaken Lavendel, det blir spännande, bränner fint i halsen ;) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

flaskan på året glögg är snygg ialf:P

2014-11-14 @ 13:19:13
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0