Min lilla kjol !

Hämtade en mosig i förkyld L hos mormor idag! Men piggar nog på sig snart! 
När jag hämtade hade mamma tagit på henne min gamla kjol som jag hade när jag var liten 😊 

Fin va 😃 
Nova ringde ikväll oxå! Hon ska på dans äventyr på fredag så hon kommer till oss på lördag! Lydia har nedräkning 😉 å jag med... Finns ingenting bättre än våra helger med barnen! Det bästa vi har! 

Nu ska jag ringa hem en försenad thea o sen se klart en film jag somnade framför igår - mig äger ingen med Persbrandt - min favvo!! 
Avslutar med en favorit bild... Som ni vet har ju L tagit mitt livs energi medan T varit mera lugn.. L har gjort alla bus man kan göra o exakt hela tiden.. Den här gången hade hon tagit en hel limpa å börjat tugga på! 

Minnen for life! 

Kommentarer
Postat av: annelie

Härlig bild!! 😀 Du kommer väll ihåg när ni kom in på Ica och du gick lite före och Lydia öppnad skåpdörren in till brödhyllan och hon tog sig ett rejält bett på en nybakad kanellängd!!! 😀 Mums sa hon.. 😜

Svar: HaHa men du det hade jag glömt, men minns det ju nu när du säger de!! Du jag höll på att skämmas ihjäl den gången! Blev helt svettig ha ha ... Vänder mig bakåt o får se min unge stå o tugga på en Hel kanellängd.. Ha ha ha skrattar än! MUMS!
Amanda

2014-05-06 @ 23:02:03
Postat av: Maria - mamma och gravid ♥

roligt att kunna återanvända plagg från när man var liten :)

2014-05-07 @ 10:22:34
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0