Itś Monday!

Godmorning Monday!
Gäsp - Vaknade med huvudvärk idag igen - Inte migrän och inte vidrigt, men de moler o värker smått i huvet exakt heela tiden så de blir en tuff dag på jobbet känner jag. Vågar inte ta tabletter nu i och med att jag tagit så många i helgen, så hoppas det går över med kaffe och vatten idag! - Vet inte riktigt va de beror på... Förutom sjukt mycket påfrestande stress på jobbet, många projekt som JAG ansvarar över, som handlar om stora summor pengar både för mig och för mina kunder, Ska leverera i tid och se till att allt flyter på.

Idag skjutsade jag alla barn! F var tvungen att åka lite tidigare, så jag fick se till att få upp 4 snarkande kids idag, men det gick bra det med! Sammarbetsvilliga och trevliga var dom allihopa trots en sen kväll igår!
 
Ha en fin Måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0