Hallå Rymden!

Hallå rymden! Hej spejs!! Nu åker viiii !! 

Nyss hemkommen från 3.ornas musikal o torkat tårar på första parkett! 
Men thea!!! Vilken dotter jag har! 
Thea gjorde det såå himla bra, pratade högt, tydligt o inte en miss! Skapligt stolt mamma som satt längst fram! 

De var så bra! Å glad att jag har en sån framåt tjej med lite jävlar anamma i.. Jag har fått två teater apor tror ja, som gillar uppmärksamhet men de gör ju jag med 😉 

Nu laddar vi om! Två pajer är bakade och termosen står redo! Imorgon bitti åker vi på den årliga GÖK ottan! Hoppas de blåser lite mindre bara! Men en tradition är till för att följas så de är bara att klä på sig! Vi ska grilla korv och kolbullar o bara mysa med nära o kära! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0