Tandläkare!

Hej!
Då har vi varit hos folktandvården igen- denna gång med L! Å ja kan bara säga att Aldrig någonsin har jag väl kännt mig så förnedrad som där idag! 
Hon gick hårt på direkt - o började anklaga innan L ens gapat!!! 

Hon fick inte äta si o inte så ... Vi måste ändra kostvanor i vår familj o barnen får inte dricka saft o bl.a. Hon hade läst journalen sa hon om att L har mycket hål...

De måste berott på mina fula trash tights !!!! -ja kom på 5 min innan att vi hade tid, så ja hoppade ut i bilen å slet med mig två barn o en tandborste o åkte dit i världens fulaste tonårs tights!!! De måååååste varit dom som gjorde att hon såg ner på mig så o verkligen sa att allt vi gjorde var fel trots att vi både äter bra o är noga med flour (här sköljer alla 4 barn med flour om kvällen.... Hur ofta händer de annars då!) 

Nej dessa byxor får stanna hemma som städ byxor härdanefter 😃
Hon sa att lydia ska ha vatten o en bit gurka med sig på utflykten i skolan ... Är de ett SKÄMT tänkte jag? Alla andra sitter ju med godsaker ... Klart mitt barn oxå ska ha nåt gott!

Alla är olika o jag har oxå problem med hål i tänder -- trots jag är noga! 

Två hål var resultatet även denna gång! Stackars L! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0