Nya sängkläder!

Efter en lååång dag gör jag snart kväller! 
F höll knappt på att få liv i mig i morse, så trött!! Å tjejerna var oxå rejält trötta!
Har iaf städat hela huset så här på kvälls kvisten... Dammsugit... Skakat mattor, städat toaletter, Bytt sängkläder i alla sängar, diskat, tvättat två maskiner, varit till återvinningen med papper och glas! Städat hos kaninen och slutligen torkat ytor å lagt på dukar- puh!!!!!!!!!!! Säger jag! Var så svettig så ja sprang runt i trosor till slut! 
Men nu känner jag mig nöjd!!! 
F blev så stressad av mig så han lära åka hemifrån *fniss* 

Titta vilka fina säng kläder jag köpt! Ska bli skönt att krypa ner! 
Nu natta Thea! 

Sov gott!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0