Dålig hörsel!

Jag har intagit köks läge o börjat med maten, F är och hämtar Thea hos en kompis och lydia mockar hos kaninen! 

Jag åkte hem tidigare idag för vi skulle på 6 års kontroll hos skolsköterskan! Såg att lydia är en lååång tjej 😃 
Däremot hör hon dåligt... Så nu fick vi remiss till öron eller vad det heter? Hon hörde jätte dåligt på vänster öra så sköterskan ville skicka oss på extra koll! 

Kändes lite halv läskigt! Å lydia blev ledsen hon med... Jag har inte tänkt på det men många har reflekterat över att hon säger "va?" Väldigt ofta! 

Någon som vet vad dom gör för extra koll uppe på öron? 

Ha en fin kväll! 
Själv ska jag märka loppis grejer tills lördag!! Kom och köp!! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Charlie hade lika när han gick på 6 års. Vi fick först åka till HC för extra koll därifrån fick vi en remiss till öron näsa hals på sjukhuset. Där gör dom en undersökning i öronen samt ett test där barnet får sitta i ett rum och lyssna på pip ljud i typ 20-30 min. Är d vatten bakom trumhinnan kan dom få rör i opererat i örat. Charlie hade inte det och hörde så pass bra att han inte behövde hör apparat. En koll igen efter 6 månader då var allt bra igen :) har inte Fredde berättat d? Eller han berättar ju inte saker i onödan precis.. :P Det går nog bra! Ses väl på fredag om Nova vill ha hämtning ;)

Svar: Ja men nu när du säger de så kommer jag ju ihåg för tusan! Visste att de var någon, men mindes inte vem - Minnet räcker inte 1 år verkar de som :) Då ska ja säga de till L blir hon lugn. - Kan hon fråga ut han om det i helgen! Tror till och med han kom till oss då samma kväll efter det! Ja, Om Fröken Löken vill så kommer jag runt 15 o hämtar! :-)
Amanda

2014-03-26 @ 21:47:20
URL: http://www.minbebis.com/blogg/Chanova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0