Torskrygg

Hej hopp! 
Kväll igen- dagarna går så fort nu! 

Båda tjejerna är duschade o nattade o ett lugn har lagt sig över station! 
Ikväll åt vi smörstekt torskrygg med potatismos o gröna ärtor! Gott! Jag älskar färsk fisk! 

Nu har jag googlat soffor hela kvällen o blir inte klok på vad vi ska köpa! Har även tänkt sälja den vi har fortast möjligt 😊 såg att fler ska göra om i vardagsrummet - flera olika bloggare har skrivit om det just idag!! Eller så lägger jag märke till det bara för att jag tänker på det! 

Just nu är de soff häng med Hilda 

Ha ha hon ligger på rygg som en bäbis i knä 😃 

L har lekt med Elsa hela kvällen o imorgon ska Elsa hälsa på i klassen - i sommar flyttar hon till Hedesunda på riktigt och börjar i lydias klass! 

Godnatt! Nu ska även vi vuxna lägga oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0