Stor städ dag!!

Söndagen är här igen o det är dags att göra kväller! 
Vilken effektiv dag jag haft!! Thea mår iaf prima ballerina och är inte sjuk, utan bara en känslig mage igår! 

Jag har total städat huset hela dagen o inte varit utanför dörren! Jobbigt men såå skönt just nu! 
Dammsugit o moppat alla golv, tvättat alla speglar, dammat fönster, skurat hela duschen o plockat ur hela tvättstugan! Pust! Men idag var en sån dag som jag hade lust! 

Mitt i städandet kom Alice och Marcus så jag fick en fika paus och thea fick en hel drös med kläder av Alice! Lycka för henne! Tack! 

Nu ska jag duscha o göra kväller... Imorgon skjutsar jag N och C till sin mamma och sedan åker mina tjejer på en lååång pappa vecka! Det kommer bli tomt här... Det kommer bli både tufft o lite jobbigt o kanske även liiiite skönt ... Men det ser dom fram emot vilket är jättebra! Men jag kommer väl fälla några tårar o längta ihjäl mig - men konstigt vore det väl annars! 😃

Ha en fin kväll! 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0