Så här blev det...

Hej Tisdag! Som jag Älskar tisdagar - eller inte!
 
Projekt: Tröttna på allt pågår hemma just nu och jag är redo att göra om!
ÄNTLIGEN är matrummet klart, förutom liten småjustering att flytta på en skänk bara!
Så här blev resultatet!
Visst blev det bra! Efter många många kvällar med penseln så är jag nu nöjd! Nu rymms vi 14 (!!) Personer runt vårt långa matbord och totalt i köket kan vi nu sitta 20 personer!
 
Nästa projekt blir - NYA tapeter i vardagsrummet samt sälja iväg soffan och köpa två Nya soffor!
 
Kortvecka IGEN - De är ju inte så dumt!! På Torsdag hämtar vi hem C och N och intar en långhelg med massor av Äventyr som jag planerat in! På fredag har jag anmält Thea, Lydia och Nova till en liten överraskning!
Så helgen ser vi fram emot, alltid Bästa helgerna med barnen!
 
 Ha en fin tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0