Rid lekis!

Godmorgon tidigt!
Precis skjutsat tre nervösa och spända tjejer på ridläger här i byn! 

Tror dom var rätt nervösa! Men många söta hästar o en del jämnåriga kompisar så det blir nog kul! 

Men jag måste säga att de är ju lite märkligt hur olika en mamma och en pappa kan tänka ibland... 
Här hemma var det JAG som ställde klockan för att gå upp i tid... JAG som gjorde frukost o skjutsade o tog ut pengar osv medan karln här i huset sover till 9.30 utan problem! Tänk om även jag struntat i att ställa klockor o bara snarkat vidare- ja! Skulle vilja testa! Men de drabbar ju barnen då o de vill ja inte 😊 så ja får väl vänja mig bara! 

Nu ska ja ta en kopp kaffe till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0