Närmar sig..

Det närmar sig med Stormsteg!
Snart får vi fira Midsommar på Åsudden i vanlig ordning, en fin tradition som jag får äran att föra vidare till våra barn!
 
Nu håller vi alla tummar och tår vi har på att solen kommer värma oss lite mer än det sägs, och att regner försvinner för gott under denna helg!
 
Jag ska strax torka av mitt skrivbord och sätta mig ner och ta en tårtbit med mina kollegor! Nu börjar det lukta semester... Själv Tar jag också semester, MEN kommer att jobba lite nästa vecka ändå i och med att jag har en del leveranser som ska skickas till kunder! Så jag ska avsluta mitt bara!
 
Sen åker jag och hämtar Nova och vi åker hem och förbereder för morgondagen!
KramKram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0