Godmorgon!

Godmorgon världens gråaste dag!!
Igår hade jag min 1.a semesterdag! Vet ni var jag spenderade den? - jo på jobbet! 
Jag hade så tråkigt hemma, inga barn o ingen sambo o de är jag verkligen inte van med... Fixar nästan inte att vara ensam längre! Så då åkte ja in o jobbade o lunchade med kollegor! 😊 

Idag ska jag stanna hemma iaf, sov till 9,30 (!) 

Men ligger kvar än! 
Idag ska jag träffa Jeanette! Min fina barndomsvän! Vi har varit kompisar hela livet... Sen vi var typ 2 eller nåt! Nu bor hon i Göteborg så de är inte så ofta vi ses, men När vi väl gör de känns de som de var igår o man känner varann utan o innan ändå! 
Vi ska ta en promenad iaf 😊 

F jobbar sista dagen idag han med! Jippie!!! Sen ska han få en present av mig när han kommer hem! 

Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0