Avslutar kvällen...

Tog lite luft och gick ett varv runt byn innan det var kväller! 

Ganska fint här hemma i byn ändå 😃 

Jag fick med mig F också! 

Hälsade lite på grannarna, som såg ut att ha en rätt lugn kväll... 

Sen avslutade jag kvällen med att sanera badrummet... Pricken över i så följer thea sina traditioner.... Genom att lägga världens största spya över badrummet... 
Trodde ja skulle dö för de är ju så vidrigt...
Hon gjorde exakt samma sak förra året... Hon är så känslig... O nu åt hon gräddtårta både igår och idag o hennes mage tål inte grädde... Å de vet hon ju om... 
Usch va jag inte klarar av sånt... Fick knyta en stor sjal runt huve o inte andas... O sen duscha ungen o torka o flera timmar typ... Men nu så! Är badrummet renare än aldrig förr! Å jag har pratat med T om att äta mindre "skit" o absolut inte grädde!


Godnatt från oss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0