Våran trevliga Nyårskväll!

Vilken trevlig Nyårskväll vi hade! :)
Bordet dukat i Svart/vitt och Silver!
 
Finaste Nyårsbarnen!
 
En Bubbeldrink innan maten fick det bli!
 
Maria ordnar med förrätten!
 
 
Varmrätten glömde jag att fota då jag var så extremt hungrig haha!
Mina fina tjejer!
MUMS va god efterrätten blev! :)
 
Efter maten så intog vi soffläge och Spelade BINGO!! Thea var utropare! :) Ost och kex och ett fint vin passade bra till!
Svenssons Joinade oss innan tolvslaget!
 
 
Kvällen avslutades ute på Gatan med fullt av vänner! - Vi skålade med champagne och mina ungar var såklart piggare än nånsin!
Önskar Er ett GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0