Solsken och Vintervägar!

Det blir jag och Kidsen ikväll! - F ska åka och kika på Hockey med Morfar och Håkan igen!
 
Vi ska mysa och jag satte in grytan i Ugnen kl 11 idag - Det blir PULLED PORK ikväll!! Såå gott ska det bli!
Lydia har städat och gjort fint hos kaninisarna idag! - Nytt spån och Hö och goda Grönsaker!
 
Vilken dag! Strålande solsken och världens bästa sparkföre!
Vi har även varit på Begravning idag ... Hittade en gullig liten fågel som dött utanför våran Jordkällare... Å mina tjejer började ju genast att ordna med begravning för den lille stackarn!
Å min dotter är lika söt som vanligt ... ;) Påminner om mig faktiskt.. På var och varannat kort när jag var liten så lipar jag! ha ha
Konster var det här! :)
 
Nu ska jag ta en dusch och ta på mig en skön kofta! Sen ordna med lite tillbehör till middagen som för övrigt ska vara i ugnen i 7 -8 timmar (!)
 
Ha en härlig kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Så roligt att se att novis är glad.skär i hjärtat när hon gråter så när hon åker. Uppskattar att se att hon är lycklig där i hedesunda 😘

Svar: Jag förstår det! Jag vet hur det känns o de är jätte jätte jobbigt! Men kan trösta med att allt är bra här! Skratt och bus och allt ledsamt är bortblåst! - tur det! Kram!
Amanda

2014-01-18 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0