Sigges födelsedag !

Helgen är här! Som jag längtat! - men för en stund sen skickade jag iväg tjejerna till sin pappa och det är alltid tungt... Jag längtar ihjäl mig redan o får gråten i halsen fast att ja får se dom på söndag igen... 1, 5 dag... Ändå är det alltid lika jobbigt! För Er mammor som har varannan vecka- stor kram! Ja är så glad att de inte gäller oss! Mina barn är hela mitt liv punkt slut! 
Avslutade kvällen med fredags mys! 
Vi hann även med att fira världens bästa kille!! Sigges födelsedag idag!! Grattis Sigge 😃 gissar att även V vill ge present sen när han kommer hem ! 

Nu godis o rödvin! 


Mest choklad och lakrits om jag får välja godis! Mums!!! 

Imorgon väntar stor shopping med mitt hjärta! Tjejerna ska få massa nytt!!! 😃

Kram 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stor kram till dig också.
Även 1.5 dag är 1.5 dag för länge borta från sina barn egentligen.

Tänk vilken kärlek som finns till sina barn!

Trevlig helg! :)

Svar: Tack snälla Hanna! Så sant ❤️
Amanda

2014-01-11 @ 01:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0