Otur med bilen - Igen!

God moorning Friday! =)
 
Fick en riktigt Underbar start på dagen - Nämligen att Biljäveln vägrade att starta!
Jag var i tid och Lydia var super sammarbetsvillig idag, och så startar inte bilen, helt trött och helt död var den...
 
Som tur var har jag ju en mamma som ställer upp dygnets alla timmar - Så hon kom som blixten!
Väl inne på kontoret så ringer ett okänt nummer ganska omgående och en dam berättar att hon hittat mitt VISA Kort i parkeringsautomaten - He he Vadå Stressad? YR MAN ÄR! Tur det finns ärliga människor!
 
Sen kommer nästa samtal... Från Thea... : "MAMMA MAMMA Din Bil bara blinkar i alla hörn och billarmet bara tjuter" Jippie... Mitt råd: Ta på dig hörlurarna stäng dörren o dra för gardinen!
 
Nu en kopp kaffe med härliga kollegor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0