Hos morfar!

Slängt mig i soffan äntligen efter en fartfylld dag! 
Haft en dag med alla fyra kids idag och F jobbade ju naturligtvis läänge! 

Vi har haft en bra dag trots det trista vädret... Vi åkte ner till kyrkan på förmiddagen där vi tände ett ljus på min farfars grav.. O sjöng ja må du leva för han!  Hans födelsedag idag.. Tände även ett gott nytt år ljus till mormor! 

Sen gjorde jag lapskojs av den sista julskinkan! 

Mums va gott det var! 

Nu har jag, Fredde o Charlie varit o hälsat på morfar Totte! Tittat på kort, ätit choklad och bara pratat! 

Tycker om min morfar! 

Tjejerna har åkt på kalas till sin pappa! Han fyller oxå år idag så deras farmor p farfar hämtade upp dom.. O Nova med! Så nu får dom visa allt dom har där för henne oxå! 😃 dom åkte vid 5.. Blir nog sena hem! 

Nu ska jag o challe ta fram chips! Snart fångarna på fortet!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0