Dans o scouterkväll!

Men va sköönt det var att Landa i soffan ikväll!
 
Kom hem från jobbet och upptäckte en mindre rolig grej som gjorde att jag inte kunde sätta igång med mat o uppackning av skolväskor o allt i vanlig ordning.
 
Sen började Taxi körningen :)
Lydias dans 17.20 (börjar halv sex.. och idag hade jag turen att Grann Maria skjutsade!)
17.45 Dags att skjutsa nästa barn till Scouterna
18.10 Dags att hämta hem dans tjejen
19.30 Dags att hämta hem Thea (F fick åka ikväll)
 
Imorgon har båda tjejerna Kör! o Lydia har simning o Thea jumpa!
 
Nu sover F sedan kl 21... o Jag har plockat o fixat i vanlig ordning!
 
Mina Hjärtegull! Såå småå o oskyldiga små trollisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0