Black Shiraz

Tiden går verkligen FORT om helgerna här hemma i Station, Alltid har vi späckat schema känns det som! Och det viktigaste är ju alla Kompisar som kidsen vill hinna med och leka med naturligtvis!
 
Min Darling kom precis hem från ICA med kvällens dinner och lite festival Chips!
Det här tror jag blir gott! Ja är svag för Vitlök o det vet min karl om :)  Mums mums!
Å Vinet till vänster köpte jag igår! En ny sort för mig - och det var SÅÅ GOTT! En ny favorit - En box kostar 249 kr och smakade fantastiskt gott! TIPS!
 
Eftersom jag inte har mina tjejer hemma idag så går jag all in på mina bonusar! :) Fast C har lekt med Sigge heeeeela dagen och är inne i deras stressiga lilla värld med allt som ska hinna med.
N fick nyss hit lilla W som lek sällis!
 
Wilma tjejen!
Å Nova som tuvar några Chokladpengar av Charlie eftersom han är ute på eget äventyr! :)
 
Nu ska jag Salta och peppra kött inför kvällen. Tända massor med ljus till barnens förtjusning och göra fart i brasan för mysvärmens skull! Kaninen har fått en brödbit och nytt vatten och även solariet har fått sig en Liten uppfräschning!
 
Ha en fin kväll!

Kram Amanda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0