Julpyssel

Hejsan Hoppsan!
 
Äntligen ligger lite vit pudersnö på backen, det blir så fint så fint tycker jag!
Här hemma skruttar vi runt i tofflor och jag bara myser av ljus och allt pyssel vi har för oss nu.
 
I förmiddags var vi på Julmarknad, en väldigt liten sådan men lite handlat blev det ändå. Vi fikade med räksmörgås och julmust och sedan hamnade vi i världens roligaste Pysselrum!
Vi fick göra Egna julkulor och många fina julkort!
Det var så kul så jag tror vi fastnade där i nästan två timmar.. Massor med glitter, lim, limpistol och fina band, piprensare, stansar, saxar, stämplar och allt möjligt. Så hela bilen blev full av roliga saker!
 
Nu har Charlie och Lydia gått till affären för att köpa lite grädde och julmust till kvällens middag, och jag ska strax sätta igång med lite kyckling.
Imorgon blir det premiär för Lydia som ska börja på Tjejhockey som hon säger ;) De blir spännande det!
 
Kramelikram !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0