Tierp arena!

Men vilket draaaaaaag det var på Tierp arena idag!!! Herre jösses vilken fart!!! 

Riktigt jäkla häftigt att få se! Vibrerade i hela bröstet o rumpan när dom körde - 460 km/h helt sjukt!!! 

Massa sportiga bilar... Kul o gå runt o kika! Var där med F och morbror Robert o morbror Stefan! 

Sen blev de en stört skur! Så vi åkte hemåt! 
Fick äran att få fin besök av mina hjärtan idag! Thea o lydia hade cyklat mitt i skuren.. Så jag hämtade upp dom o tog hem dom så dom fick torra kläder o mysa lite i soffan här! Sen fick pappa J hämta hem dom till sig igen! 

Finns nog inget som gör mig så glad, som dessa två! Ni gör mitt liv komplett! 
Nu ska jag förbereda kräftskiva!! 
Tjo flöjt!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0