Klibbigt idag!

Hej Lilla Lördagen!
Fy satan va kvavt och otrevligt det är på kontoret just nu - Jag klibbas fast i stolen! Noll luft verkligen.. Hur ska man klä sig..
 
Idag har jag varit på Lunchdejt med min kära Sambo :) Så mysigt så! Han ringde och vela bjuda på lunch, det var väl gulligt tycker jag! - Dagarna går men kärleken består! Precis som det ska vara!
 
Igår tittade jag på Tv för första gången på hur länge sen som helst.. Vi är ju ingen Tv familj alls, Våra barn tittar typ Aldrig på Tv - Väljer hellre att leka (Även på vintern alltså!) å vi har inga kanaler heller, bara 1.an 2.an o 4.an :)
Men igår kikade jag på allsången - F blev så förvånad över att ja lyckades se hela programmet utan att gå därifrån - MEN! De Enda jag sitter BÄNKAD framför är Bonde Söker Fru som har Premiär om exakt en månad! Samt Familjen Annorlunda såklart!
 
Nu är det snart kväller!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0