4:an

Helt otroligt vad tiden går egentligen!
Nu har Thea gått sin första skoldag i 4:an (!!) Hur stort är inte det då? Mellanstadietjej!
 
Det är mycket som händer när man börjar mellanstadiet, och jag minns själv en massa från när jag började 4.an..
Vi fick en dator till klassen för första gången - he he .. Idag är det lite annat kanske! :)
 
Lydia har börjat i första klass och blir en skoltjej!
 
Vardagen är igång med andra ord och det känns helt OK, Höstens friska luft är här och man kan få mysa inne om kvällen.
Själv ska jag ha mitt Allra första Egna Kundmöte på jobbet imorgon! - Och jag är Nervös!!
En Marknadschef från Norge kommer infinna sig här kl 10.30 imorgon och jag som alltid känner mig säker har inte en aning om vad jag ska prata om, Hur ska man klä sig, och vart ska jag bjuda på lunch?
Nervöst och pirrigt, men dags för mig att få göra detta utan kollega vid min sida, eller utan chef! Dags att fatta egna stora beslut och försöka göra ett gott intryck! - De blir nog bra!
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0