Strålande Dag!

Heeeej Soligaste Varmaste Fredag!
Som jag Njutit denna lunch ute i solen - Och även satt sprätt på ett par tusenlappar på en kasse med Nytt från en favvobutik - Ett par brallor jag aldrig trodde jag skulle titta åt, aldrig skulle sätta på mig.
Nu ligger dom här i en kasse, med övertalan från bästa Karro! - Jag ska hem och prova! Så får vi se om det blir hiss eller diss! 
 
Ikväll ska vi mysa med alla våra fina barn och leka ute länge länge.. Hoppa på studsmattan, plocka vitsippor i å-diket, bygga vidare på kojjan, äta god mat, skratta, gunga och cykla! Som jag älskar dessa dagar!
 
Men först ska vi nog åka hem och äta en Stor GLASS! =)  Nu vill jag ha kväller!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0