Ekologiskt!

Ikväll åt vi middag kl 19.15 - jag haaatar såna här kvällar! Stress på jobbet, å så kommer man hem 17.15 å hämtar barn som sedan ska infinna sig på friidrotten 17.45... Inte mycket att göra åt men tycker synd om dom när dom inte hinner äta innan.. Å de tar så mycket på mig ibland dessa stress kvällar! 

Blir kass o tråkig mat för de mesta... 
Gäller å ha kylen full av tips å de har man ju så sällan! 
Förresten så har jag blivit jättenoga med vad jag handlar nuförtiden... Jag har bestämt mig för att lägga stor vikt på att handla ekologiskt och närodlat! 
Letar numer efter eko märke eller nyckelhål! Är det något jag vill lägga pengar på är det just bra mat! För de kostar ju en del extra! 

Just nu i kylen - eko saft, eko smör och eko juice! 
Tycker fler borde handla ekologiskt faktiskt! 

Ha en fin kväll! 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Heja Amanda!

Svar: Hejja mejj!! =)
Amanda

2014-04-03 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0