Dag 2

Påsklovsdag nummer 2!
Fick lite smått ångest när jag lämnade Lydia på fritids imorse och hon var Enda barnet... Då gör det ont i magen på en annan.. Men redan när jag åkte så mötte jag hennes favorit kompis så de blev nog bra ändå! :)
Thea leker med W idag och har haft det roligt!
Å igår var hon på häst äventyr på ridbanan brevid oss!
Fina häst tjejer!
 
Nu ska jag skutta över torget och göra ett bankärende! Snart kväller! Sen bara två dagar kvar - Älska kortvecka ;) Få se vad Påsken bjuder på i år! Eftersom vi inte har barnen hemma så funderar vi på att åka på äventyr bara vi - Tycker bara storhelger är SKIT om man inte är tsms med mina barn iaf!
Men jag har lite projekt som skulle behöva uträttas! 
* Måste köpa Markiser! Å eftersom de kommer ta 100 år för mig att välja så lär ja börja kika i tid! 
* Ska slå på stort och köpa en Bra Gasolgrill! Den vi köpte förra veckan var en Weber Kolgrill o jag vill ha en av varje!
 
Ha en fin Tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0