Tidig morgon idag igen!

Godmorgon - Sedan kl 03.30 ...
 
Igårkväll lämnade jag över mina älskade små gofisar till pappsen över helgen!
Jag somnade direkt igår klockan tio, men så var det kört inatt IGEN - 03.30 tittade jag på klockan och sen somnade jag aldrig om mera.. Fast det känts så bra de senaste två dagarna..
 
F smög upp vid halv 5 och trodde jag sov.. Så han fick en chock när jag ropade "Hejdå..." när han smög ner.. Jag hoppas verkligen jag får ordning på det här snart. Lugnat ner mig på jobbet och coolat ner hemma, gör bara det absolut nödvändigaste och tänker inte 20 steg framåt.
 
Nu ser jag fram emot en härlig fredag! - Blir lite lunch shopping hade jag tänkt, Impuls handlade en jeansväst igår för 700 :- (!) som jag måste ta mig en rejäl funderare om jag verkligen vill ha!
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0