Solen Skiner!

Godmorgon!
 
Känner mig Bättre idag - och fick Äntligen sova en hel natt utan att vakna, vilken var skönt!
Krypningarna i kroppen är bättre, känner mig mycket bättre idag även om magen krånglar - Ja har hungersug fast att jag inte kan äta så mycket utan att jag blir mätt direkt!
 
Igårkväll firade vi Betty och Katrin, åt jättegod tårta och hade en trevlig kväll!
Tjejerna har sovit hos Mamma i stugan hela veckan  - För att jag ska slippa lämna och hämta nu - Tack
 
Idag blir det en lång dag på jobbet - Men det känns bra, det är Onsdag, Solen skiner och det går bra på jobbet, förutom att vi är inne i en Sjukt stressig period!
 
Ha en härlig Onsdag!
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0