Scouterna!

God eftermiddag!
 
Har haft en jäktig dag på jobbet - Jag gillar det tempot men samtidigt blir man helt slut om kvällarna, så jag orkar bara slänga mig på soffan, för att sedan somna i den! :)
 
Lydia och jag rök ihop imorse igen ang kläder.. Hon är såå noga den tjejen, de ska matchas o de ska kännas så grymt bra varje dag, och oftast gör de inte de.. Vi väljer alltid kvällen innan - För att spara in tid! Men imorse fick hon ett utbrott på tröjan - O ingen annan var bra heller - Resulterade att jag fick ett utbrott på henne - Men de blev OK till slut!
 
Tänk att mina barn är Så olika, fast så lika! Samma humör - Men olika intressen! :)
 
Igår tändes ett Ljus hemma hos oss för min Farmor - Goaste Farmor vad jag saknar dejj . Jag minns hennes röst, och hennes skratt fast att jag var bara 12 år när hon dog.. Igår var hennes födelsedag <3 Hoppas farfar bjöd dig på något gott där uppe i himlen! <3
 
Thea började på Scouterna igår! - Så skönt med alla aktiviteter när hon sköter det själv :) Hon cyklar till alla aktiviteter jämt och det underlättar ju!
 
Ikväll har vi fotbollsträning - och jag ska även stoppa huvve i en kartong med Höstkläder o kolla vad jag vill ha och inte ha :)
 
Kram Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0