Kvällsfikat!

Namnsdagsfikat från igår! Nöjd och Glad Thea :-)
 
 
Här hemma brukar vi alltid uppmärksamma namnsdagarna, men inte alltid så märkvärdigt!
 
Ikväll har Jag, Fredric och Lydia kvällsfikat uppe hos mamma och pappa, medan Thea var på scouterna!
 
Nu ska jag lägga mig på soffan och fortsätta läsa en bok som jag fastnat i - Har svårt att läsa böcker, men så fort det handlar om katastrofer, eller verkliga historier som oftast är mycket tragiska så kan jag inte sluta läsa.. Tårarna rinner längs kinderna, men de är nyttigt att läsa ibland tror jag.
Fredde ligger och fyller i Theas kompis bok :)
 
Ha en skön kväll! - Imorgon är det ONSDAG!! Då vänder det och går mot helg igen! Underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0