Torsdag!

Godmorgon Torsdag!
Inväntar att dagen ska börja med en Kopp kaffe på kontoret.. Jag stressar alltid ihjäl mig på morgonen för att hinna in till den här lyx stunden för mig själv.
8.00 startar min dag med möten, utbildningar och planeringar och projektbeställningar - och jag försöker att alltid vara inne till 7.40 iaf, för att få förbereda i min tid o mysa runt lite här.
 
Idag är det TORSDAG Som sagt och tjejerna har - KÖR på sitt schema idag!
 
Fredag är det Halloween fest i skolan och Lydia har anmält sig till En DANS tävling o är helt övertygad om att hon kommer dansa jättebra he he.. Och Thea däremot stirrade på henne som att hon inte vore klok.. Men Lydia övar för fullt med sin chimpans dans - Härligt att hon tror på sig själv! Modigt att dansa inför hela skolan!
 
Ha en härlig dag! Det ska jag försöka ha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0