Söndagsutflykten!

Igår var vi på utfykt, kände att vi hade så enormt med Energi, allihop var så speedade så vi packade en stor matsäckskorg med korv o varm choklad!
 
 
Solen värmde och vi hade en mysig dag!
 

Vi fikade i lugnan ro och det lektes en hel del där ikring!
 
 
Jag gick iväg för att kika vad dom höll på med efter en stund... typ 100 meter bort och dom byggde ett hus och hade hittat någon gammal solstol och så vidare..  Jag gick tillbaka för att luta mig bakåt o få lite sol igen!
 
Men va är det där?! Vad skådar mitt öga?!
 
Dom ska tydligen BYGGA EN BRO!! Och Sigge - Byggnadschefen sa att "Det är Inga pjoblem!! Jag har stövlaj.. så jag går i vattnet" Så pojken går i till LÅREN den 27 oktober..
Stilen han hade när han gick till bilen glömmer jag aldrig, skrattade så tårarna sprutade.. 2 dm vatten i stövlarna :)
 
Kram Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0