Lipikar Baume Ap

Storhandla på Apoteket på kafferasten!
Bland annat så har Theas rump exem blivit värre nu när kylan kommit igen.
Kört på starka kortison salvor sedan hon fick det i samband med Sharlakansfeber då hon var 3 år!
Men Nu har jag köpt en Ap-dyr Supersalva så den ska testas ikväll!
 
 
Någon som testat denna?
 
Mitt Hjärta har fixat min bil idag! Taack så mycket! - Broms grejjerna var helt slut... Bara tjöt om den till slut så jag fick typ gömma mig bakom solskyddet för jag skämdes! he he.. Men nu så är det ordnat och bytt!
 
Ikväll blir det BÄSTA Programmet igen! Typ det enda programmet som jag och F följer...
BONDE SÖKER FRU - Då blir det ett litet glas rött till oss för att fira lilla lördan, och en stor räkmacka till Thea, då blir hon glad! Lydia tänkte vi försöka lura, så hon knoppar av innan eftersom vi ska upp så tidigt imorgon igen!
 
 
Ska bli kul att följa detta gäng! men EN karl i detta gäng borde ju Inte ha problem att finna kärleken på egen hand.. Herrejösses!
Å Linda Lindorf är en kanonbra programledare tycker jag! Kärlek till henne!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina Ekman

Hej Amanda! Tips på alternativ till salvan du köpt. Bikarbonat. Läs på Sanna Ehdins blogg om användningsområden. Det funkar och är ganska billigt också.
http://blogg.passagen.se/sannaehdin/search?q=bikarbonat

Svar: TACK Marina! Jag ska genast läsa på om det! - Toppen om det funkar!
Amanda

2013-10-07 @ 11:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0