Kanelbullens dag!

ÄLSKAR Mitt jobb, och Älskar mina Kära kollegor! Sällan känns det jobbigt att gå till jobbet, eller drygt på något vis! - Kanske ibland när de är väldigt kallt ute eller att man är dyng trött, men när man väl är här trivs ja super!
Å Charlie är en så bra chef tycker jag!
 
Idag är det Kanelbullens dag, då blir vi naturligtvis bjudna på en stor härlig bulle till fikat :)
 
 
NU är även alla förberedelser KLARA för Morgondagens Stora Familjeloppis i KOMMUNALHUSET i Hedesunda!
Hoppas Ni såg annonsen i AB och GD idag! och att många många fler gör det. Det kommer finnas massor att fynda denna gång!
Exempel: Märkesväskor, Barnkläder, barncyklar, Dammsugare, Skidor, Skridskor, Spel, Dvd filmer, Cd skivor, Damkläder, Sportartiklar, Hockey grejor, Vinterskor/Stövlar, Prydnadssaker, Dukar, MASSOR av Kläder till pojkar 8-15 år, Hello Kitty grejer, Dockvagnar, Iphoneskal, Vattenkokare, Gamla skolplancher, Prinsessklänningar och MYCKET MYCKET MYCKET MYCKET MERA!!!! KOM PÅ LÖRDAG Mellan kl 10 - 12 och ta med en STOR kasse som du kan handla i, Ladda plånboken med stora kontanter! VÄLKOMNA!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter så härlig att läsa om ditt jobb som du trivs på, vad jobbar du med?

Har du någon speciell utbilning till ditt jobb?

Önskar dig en skön helg

Kram Anna

Svar: Hej Anna! - Jag jobbar som Marknadssäljare/Projektledare och hjälper /säljer marknadsprojekt till Stora It-företag i Sverige samt Norge. Trivs jättebra! jag har endast Gymnasieutb. Men klättrat inom företaget som jag började på 2003. Ha en fin dag :)
Amanda

2013-10-04 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0