Bakat Bullar och stressat runt!

Godkväll!
 
Äntligen har jag slagit ner min Stjärt i soffan!!! Vilken dag!
Haft en riktigt UR usel vecka på jobbet, allt har bara kört ihop sig för mig och jag känner att jag lägger allt på hög. De är så jäkla stressigt nu och då låser det sig för mig, å det går inte framåt alls!
 
Hade tagit ledig eftermiddag och åkte hem vid 1 idag för att följa med mitt Stora Hjärta till Tandläkaren! Där är vi stammis nu ;) - Det är dags för Tandställning för Thea och idag fick vi veta att den kommer sättas in redan om två veckor! - Var väldigt förberedd då hon har samma överbett som jag hade :)
 
Satte igång en stor bulldeg på jäsning och tog mig en promenad i regnet, Sen har det varit bakning hela kvällen här. Fredric ringde och sa att han skulle fixa en god köttbit och det var ju super!
 
Jag la mig sedan i solariet medan F fixade Kött, potatis och härlig fetasallad och ett Glas rött till mig! Tack Älskade du!
 
Imorgon kör vi - LÅNG fredag på jobbet sen ska jag hem och montera upp en Fiin fin Delsbo lampa som jag köpt och får hemlevererad imorgon!
 
Kram o Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0