Äventyret med Tanklocket!

Godmooooorning superfredagen! Äntligen är du här säger jag :-)
Och idag kommer bonusarna hem också - Då vet jag två tjejer som blir glada, Jag med förstås!
 
Jaadu! Igårkväll lagade ju jag mat i vanlig ordning, och bad att Fredric kunde diska / plocka undan så skulle jag gå ut en sväng och det skulle han fixa! - Men! Imorse när jag kom ner och skulle fixa frukost möttes jag av Snuskigaste diskhon på hela Stationsvägen - Karlar?!?! Varför tror dom att dom gjort världens jobb i köket av att slänga ner allt i disk hon? - Ikväll ska han få diska undan detta innan jag börjar med maten, he he...
 
 
Men! Jag är ju inte Felfri jag heller! - Visade det sig imorse.. - Jag skulle för första gången i mitt liv tanka volvon... - Jag brukar tanka min Opel, och F tankar alltid denna bil! - Ställer mig vid tankgrejjen och försöker få upp tanklocket - Men de är omöjligt.. De sitter stenhårt och jag sliter allt jag kan o står o draaaar, så gubben vid den andra pumpen börjar stirra på mig...
 
Till slut lossnar det! MEN, Jag lyckades få hela locket i handen! Där står jag och skrattar högt samtidigt som paniken smyger sig på, HUR 17 ska jag få tillbax de igen!!!! - Slutar med att tanklocket får sitta på sätet brevid mig in till stan.
 
 
 
F blev inte så glad - Och nu har jag fått lära mig att det finns en Knapp i bilen man måste trycka på först. Tror inte jag kommer få tanka någon mer gång! OOPS!
 
Ha en härlig Fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0