Är det inte ungarna.....

Jaadu!! Är det inte ungarna så är det karln! Jag står i tvättstugan o hör en hejdundrandes smäll i köket!
Vi har precis nattat tjejerna o F står med en chips skål o ska gå in till tv.n ... Då har karln pressat /smällt igen skafferi dörren utan att köra in trådbacken högst upp!!
Så trådbacken rasar ner över allt annat o ut rasar både mjöl, flingor och florsocker!!

Men de är inte slut där... Utan där står han med en chips skål i handen o ut hur hans min kommer en hel ramsa med otrevliga ord! - o vet ni!! Det var Mitt fel oxå.... Att de blev så .. För att jag har utsragbara tråd backar i skafferi!!! Jag vek mig av skratt... Tog över chips skålen o satte mig vid tv.n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0