Söndagsmys!

Godkväll i Söndagen!
 
Nu har jag Äntligen fått hem mina tjejer till mig igen, och ingen är lyckligare än jag! Nu är det som vanligt hemma igen, med knöliga mattor, Busiga ljud och lite stök i varje vrå!
 
Thea hade blivit firad hos pappa sin i helgen och det visade ju sig får jag höra nu att vi köpt Exakt lika present till damen - Men de vet inte Thea om ännu! För mina paket ligger ju här och väntar på att bli öppnade på tisdag morgon!
Hon får ha dubbelt helt enkelt :)
 
Idag har min karl bott på Taket hela dan - Nästan så jag kallat honom KARLSSON När jag ropat att det är mat.. Men snart så ! är taket lagat!
Själv hann jag med en tur till Stan - Åkte Tjugo i 4 och var hemma före 5 - De var bra tycker jag!
 
Nu ska vi ha Pizza mys här innan de blir kväller!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0