Reklam och Barn!

FREDAG - Och Veckans Bästa dag är här igen! 
 
Hemma fortsätter vi med Hostan - Thea och Lydia hostar jättemycket om nätterna, så synd om dom! För det är verkligen Jobbigt med Hosta!
Sitter på jobbet och har en lugn stund innan en utbildning jag har på gång här, o nyss busringde det en liten tjej till mig :) Hallåååå sa jag utan svar! Skruttbarn!
 
Passar på att göra lite reklam för solariet igen! - ÖPPET ALLA DAGAR 06.00 - 23.00
Pris: 40 :- Mynt (Om ni vill växla är det bara att plinga på! )
 
 
Ha nu en riktigt fin Fredag! Jag ser fram emot en bra dag, för att sedan få Fredagsmys med alla 4 Barn, God mat och ett glas vin till det. Sen imorgon blir det 17 Barn som ska inta Stationshuset för att Dansa, Fika och ha kul!
 
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0