Nya dosor!

Smickrande! - Idag fick jag ett jobberbjudande från Amesto Solutions i Norge ;)
En trevlig kund till mig som tyckte jag var en drivande person som hade ett bra Go! Och frågade om jag inte var sugen att flytta till Norge för dom skulle behöva en säljare! hi hi - Tack sa jag, men jag trivs bra in Sweden!
 
Torsdag förmiddag idag - Ska strax bege mig ut på torget och posta ett par brev och köpa mig en frukt på pressbyrån - Hungrig och halvont i huvet idag!
 
Jag fick Nya VinterdäckBilen igår, och det räddade nog min resa in till Stan imorse för det var väldigt Halt - Tusen tack snällaste Mathias! Det var jättesnällt!
 
Kolla vilka fina skor jag "klickade hem" tidigare i veckan - Igår kom dom!! och jag är redan In lööv!!
Visst är dom fina? Och sååå mkt Amanda i dom tycker jag! - Eller hur Jeanette? :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, de var amandiga! Lite blingbling och milda färger tycker jag är du :) jag minns "diamantskorna" både du och jag hade från din mormors affär. Vita med pärlor - det finaste jag sett!

2013-11-14 @ 11:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0