Hämta på Fritids!

Tisdag - Veckans Tråkigaste dag! :) Men jag ska försöka vända den till något positivt! Jag jobbar länge idag - Tjejerna hade turen att få mysa med mormor och morfar imorse och äta frukost hos dom!
 
Och idag är en stor dag - Thea ska nämligen hämta Lydia för första gången på fritids! Mina tjejer börjar bli stora tjejer och det är så skönt att se hur fina dom är mot varann innerst inne fast att dom Retas / Slåss och Spyr ut fula ord på varann större delen av dagarna...
 
Men idag kommer jag hem sent! Så då ska Thea gå och hämta hem lillstrumpan och de ska äta mellis hemma själv!
 
I veckan ska vi förbereda lite för 9 års kalaset som komma skall! Bakas o fixas igen! :)
Jag är iallafall Klar med presenter och jag tror hon kommer bli Glad!
 
Dags att börja klura på Julklappar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0